Herbalife Hepsiburada ve N11 Fiyatları 0536 340 8233

Herbalife Hepsiburada ve N11 Fiyatları

Biliyorsunuz ki Herbalife ürünleri market, mağaza gibi alanlarda satılamıyor. Satılamamasının sebebi de bu tür ürünler kullanım amacınıza bağlı olarak farklı sonuçları hedefleyebiliyor. Dolayısıyla ürünlerin kullanım aşamasında bir danışmana ve takibe ihtiyaç duyulabiliyor.

Herbalife hepsiburada ya da N11 gibi sitelerde ise kullanım amacına ne yazık ki hizmet edemiyor. Çünkü bu tür sitelerde satıcı ile müşterinin iletişimi yasak. Satıcı ile en fazla soru sor bölümünden konuşabiliyorsunuz ki satıcı da ancak siz soru sorduğunuzda cevap verebiliyor. Eğer siz soru sormazsanız size mesaj dahi çekemiyor.

Buradaki fiyatlara baktığınız zaman da düşük seviyede olduğunu görüyorsunuz çünkü burada satıcının amacı danışmanlık vermek değil sadece ürün satmak. Dolayısıyla Herbalife zayıflama programı uygulamayı düşünüyorsanız buradan net bilgi alabilmeniz ve takip edilebilmeniz ne yazık ki mümkün değil.

Herbalife N11 ve Gittigidiyor Kuralları

Birçok insan buralardan alışveriş yaptı ve istedikleri sonuçları alamadıkları için ürünlerden şikayet etmeye başladı. Bu durumu fark eden Herbalife da Gittigidiyor ve N11 gibi pazaryeri sitelerinde satışı 28 Ekim 2019 tarihi itibariyle yasakladı. Kurallara uymayan üyeler için de üyeliğin sonlandırılacağını duyurdu.

Şu an için halen satış yapılıyor ancak satış yapan kişilerin en azından kayıtlı kişilerin Herbalife üyesi olmadığını açıkça söyleyebiliriz. Herbalife ürünlerini alan kişilerin danışmanlık hizmetinden faydalanabilmelerini üyeler için zorunlu tuttu. Herbalife çay fiyat itibariyle size uygun geldi bu tarz sitelerden satın aldınız diyelim. Günde kaç kez kullanacağınızı, nelere dikkat etmeniz gerektiğini öğrenebileceğiniz tek yer ürünü size satan kişi ancak pazaryeri sitesinin kurallarına göre satıcının sizinle iletişime geçmesi yasak.

Başka bir örnek verelim, arkadaşlarınızdan, çevrenizden başarısını ve ününü duyduğunuz Herbalife Shake en ucuz diyerek bu sitelerden satın aldınız ve tadını beğenmediniz. Herbalife iade kurallarına göre paketi açsanız dahi 30 gün içerisinde iade edebiliyorsunuz. E-ticaret kurallarına göre paketi zarar görmüş bir ürünü ne yazık ki iade edemezsiniz. Dolayısıyla Herbalife’ın kuralına göre iade etmeye kalktığınız zaman satıcı Herbalife üyesi olmadığı için sizin iadenizi kabul etmeyecektir. Paketi açmış olduğunuz için de Türkiye’deki kanunlar gereğince haksız sayılacaksınız. Herbalife’ı aradığınızda ise satıcı ile iletişime geçmenizi isteyecektir. Böyle bir durumda ne yazık ki 30 gün iade hakkından faydalanamazsınız.


Yorum Gönder

0 Yorumlar